نوشته های من

مینویسم تا ........(بعدا مشخص میشود )

نوشته های من

مینویسم تا ........(بعدا مشخص میشود )

یک مطلب جدید

سلام به همه دوستان و بازدید کنندگاه اتفاقی این وبلاگ . از آخرین مطلب این وبلاگ که منتشر شده چند سالی میگذرد . امروز که سری به وبلاگ زدم دیدم روز گذشته هم چهار بازدید کننده داشته . بنا به رسم ادب گفتم خوبه برای شما دوست عزیز که به هر علتی این صفحه را بازکردی سلامی عرض کنم . من قبلا در وبگردی هایم به جاههای مختلفی سر میزدم .ولی به تازگی از چند صفحه خاص و یا بستگی به موضوعی که دنبالش هستم ، به صورت گزینشی وب گردی میکنم . درود بر شما 

  • مرتضی رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی