نوشته های من

مینویسم تا ........(بعدا مشخص میشود )

نوشته های من

مینویسم تا ........(بعدا مشخص میشود )

حل یک مشکل

یکی از مشکلاتی که داشتم این بود که هم به شطرنج علاقه داشتم و هم وقتی می باختم اعصابم خورد میشد . (البته بیشتر شطرنج آنلاین بازی میکنم )که باعث میشد نرم افزار را پاک کنم  وتا مدتی بازی نکنم  تا اینکه در مقطعی بیخیال رتبه خود در نرم افزار شدم و بجای اینه بگویم با این حرکت من در چه موقعیتی قرار میگیرم ، میگفتم با این حرکت وضعیت مهره ها چطور میشود و اگر هم خیلی خراب میشد بازی را ترک میکردم که طرف مقابل اگر نتیجه برایش مهم بود که به یک برد رسیده بود و این جبران نامهربانی من را در ترک بازی میشد . وخیلی وقتها هم قبل از مات کردن در حرکت آخر پیشنهاد مساوی میدادم که اگر برای طرف مقابل نتیجه مهم باشد . یک هدیه دریافت کند . و حالا هر وقت مایل باشم یکی دو بازی آنلاین انجام میدهم می خواهم در سایر زمینه های زندگی هم از این تجربه استفاده کنم 

  • مرتضی رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی